neděle 11. ledna 2015

(Ne)přistižen...

 
Kniha začíná epilogem, kde se dozvídáme základní informace o hlavní postavě. Dan Mercer je muž, který se věnuje dětem a snaží se, aby z nich vyrostli dobří lidé. Ženatý sice byl a s exmanželkou Jane si stále rozumí, ale vlastní děti nemá. Samota mu vyhovuje.

Jednou z mladistvých, kterým Dan pomáhá byla Chynna. Právě ona mu zavolá, aby jí přišel na pomoc. Zní zoufale, a tak se Dan rozhodne, že jí vyhoví. Po příchod mu ale něco nesedí, dveře jsou odemčené a Chynnin hlas je zvláštní. Najednou se objeví světlo a Dan spatřil kamery.

Wendy Tynesová, známá reportérka, se od anonymní třináctileté dívky dozvěděla, že Dan Mercer je pedofil a snažila se ho usvědčit ve svém televizním pořadu. To se jí také podaří a Dan se najednou stává stvůrou.

Když najednou zmizí mladá dívka jménem Hailey, začne se povídat, že v tom má prsty právě Dan. Ten se mezitím schová před světem, protože nechce stále poslouchat obvinění ze všech stran. Čeká až se lidé uklidní a doufá ve spravedlnost...

Harlan Coben
Tento spisovatel se narodil v roce 1962 a se svými 4 dětmi a ženou žije v New Jarsey. V Americe se proslavil především svou detektivní sérií. V České republice vyšel pouze první díl, zato jeho kriminální romány u nás sklízejí úspěch.
Svou první knihu napsal ve 26 letech a dnes má na svém kontě už 27 knih. Za zmínku stojí například Šest let, Chybíš mi, Nikomu ani slovo, Temné lesy nebo Zázračný lék.

Počet stran: 336
Nakladdatelství: Knižní klub
rok vydání: 2012 (2010)
 
Moje hodnocení:
Knihu jsem pořídila v Levných knihách za pakatel a opravdu mile překvapila. Nejvíce mě zaujal právě úvodní epilog, kde jsem si o hlavní postavě udělala vlastní obrázek a z něho jsme vycházela po celou dobu čtení.
Co se týče samotného příběhu, podle mě byl velmi zajímavý. S takovými knihami nemám zkušenosti, ale opravdu jsem netušila, jak to vlastně celé dopadne. Autor mlžil do poslední kapitoly, a tak jsem knihu hltala od začátku až do konce.
Je vidět, že si autor promyslel, jak a co napíše a podle mě z toho vzešla skvělá kniha, která stojí za to a některé pasáže vedou i k zamyšlení.

94%










Žádné komentáře:

Okomentovat